Tonttu on ollut vähän laiska viime aikoina.. Sitä on tullut tehtyä kaikkea muuta kuin sitä mitä pitäisi!! Monen monituista joululahjaa on vielä tekemättä. Nämä kolmannet liekkilapaset vähän takkuili.. Ei millään meinannut viitsiä tehdä, vaikkei tuossa mitään vaikeaa/ongelmallista olekaan.

1124439.jpg
Lankana Nalle (punainen, keltainen ja musta) ja puikot 3mm.
Tuhannesti kiitoksia Anittalle joka ystävällisesti lahjoitti mulle keltaista nallea jotta saan nämä lapaset tehtyä. Sitä lankaa kun ei täältä mistään löytynyt!!

Mutta nyt kyllä riittää liekit vähäksi aikaa!

*****
SNY - Sonja lähetti mulle yhdessä paketissaan Haarkkapitsihärvelin ja viimeisssä paketissa Fanny lankaa. Niistä syntyi tälläinen huivi-kokeilu:
1124340.jpg

Enpä oo ikisuuksiin mitään huivin tapaistakaan tehnyt.. Lieneekö johtuu siitä etten mä juurikaan käytä huiveja? No, nyt mulla on sellainen takki joka miltei välttämättä vaatii huivin (ainakin jos alla on mulle tyypilliset avonaiset paidat), joten sellainen oli tehtävä. Ihan kelpo kapistus tästä tuli ja Haarukkapitsi osottautui varsin mukavaksi tekeleeksi! Taidan metsästää tuota vaaleanpunaista lisää ja tehdä Helmiäisellekin huivin - tai sitten en, katsotaan!