Päätinpä sitten näin SNY:n alussa tehdä inventaarion mun pikkuruiseen lankalaatikkooni...

Pari puikkomittaa löytyy ja tälläisiä puikkoja:
  • Inoxin 35cm pitkät puikot kokoa 2,5 ja 3 (Näitä mä en käytä juuri ollenkaan, tykkään enemmän pyöröpuikoista)
  • Inox 30 cm pyöröt kokoa 3 (näillä teen kauluksia tmv.)
  • Novita 40 cm pyöröt kokoa 3,5
  • Inox 40cm pyöröt kokoa 2x3 ja 4 ja 4,5 ja 5
  • Inox 60cm pyöröt koko 2,5 ja 4 ja 5,5
  • Inox sukkapuikot kokoa 4x 2 ja 1x 2,5 ja 15x 3 ja 10x 3,5ja  5x 5
Lankojakin on jonkun verran.

Hahtuvat ovat viimeaikoina eniten työn alla. Nämä vielä odottavat vuoroaan:

780358.jpg

Samos lollipop on mun lemppari lankaa. Ja siitä on tullut tehtyä jo monen moista mutta näin paljon sitä ois vielä jäljellä!

780362.jpg

Villalankojankin (7 -veljestä, Nalle, Wool..) tulee käytettyä jonkin verran. Näistä on jo jotain tehtykin, mutta vielä ois jotain jäljelläkin!
780363.jpg

Sitten ois vielä erinäinen läjä jotain ja jotain muutakin... Nämä mieluusti vaihtaisin yhteet kerään vaikka jotakin villalankaa.. Tai sitten vaihtoehtoisesti muutamalla eurolla =) Mä en enää oikein keksi mitä näistä tekisin..
780360.jpg

Aloitettuja keriä, pikkujämiä ja sen sellasia.. Vaalean keltaista Palmaa, vaaleanpunaista (kirjavaa) Tango Fania, Vaaleanpuna-kirjavaa nallea, oiskohan toi isompi v-pun kerä 7 veljestä? Nalle colori sinikirjavaa, sitten pari pikku nöttöstä kirjavaa Sisu-lankaa josta olen tehnyt nämä sukat. Ja vielä aloitettu kerä v-pun kirjavaa lankaa josta on tehty nämä.

Virkkauslankaa..
780361.jpg
Miltei täysi kerä. Käytin tätä tämän tilkkupeiton tikkauksessa - solmimislankana.. Ei hirmuisesti kulunut lankaa ja tälle mulle ei nyt ole enää käyttöä, joten mieluusti vaihdan/myyn tämänkin!

*****
Tällä hetkellä työn alla on Helmiäisen villasukat, Helmiäisen jakku (virkaten) ja Helmiäisen villatakki.

Juuri nyt on pesukoneessa huopumassa 4x vaippahousut ja 1x vaippakuori.. saa nähä mitä tulee!