Toveri Toukokuu systeemissä on jo toinen viikko meneillään.
Minua pikkuyllätyksillä ilahduttaa Marjuska. Tänään saapuikin Marjuskan tämän viikon (vko 19) lähetys! Ja se on tälläinen:
580119.jpg
Pari kuviopaperia, pikkuarkki ääriviiva tarroja ja softisleimasimia! Sekä tietysti itsetehty kortti!

Viime viikolla Marjuska muisti mua sinisävyisillä papereilla, kukka ATC-kortilla sekä pikkuisilla koristuksilla. Yllättäen en ole saanut lähetyksestä napsaistua kuvaa lainkaan.. =( Mutta Paketti oli varsin mieluinen!! Kiitos!

Tänään tuli kuukauden viimeinen lähetys! Kuoresta löytyi namuja (joita mä tässä samalla syön =D), enkelitarroja ja ihanan kesäinen perhosaiheinen ATC-kortti!

Tuhannesti kiitoksia!

*****
Minä taas puolestani koitan parhaani mukaan ilahduttaa Vanillaa.
Viikon 18 lähetys näytti tältä:
561752.jpg
Servettejä, kuviopapereita ja tapetinpaloja. Sekä kortti.

Viikon 19 lähetys näytti tältä:
580118.jpg

Viikkon 20 lähetyksestä kuva tulee myöhemmin, samoin kuin viikon 21.

Mä olenkin olut "todella" mukava toveri toukokuu.. Olen lähettänyt Kuultopaperia - jota Vanilla inhoaa, suklaata jota Vanilla ei voi syödä... No, toivottavasti jotain sentään jäi Vanillalle käyttöönkin! =D